khatere haye man

امتحان شیمی

1390/10/20 12:02
نویسنده : nafi3
192 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اون امتحان زبان انگلیسی مسخره و بد امروز امتحان شیمی داشتم امروز صبح طبق معمول تا ساعت 15/9 در حال خوندن بودم که راننده سرویسم به زور و به ضرب زنگ زدن منو از خونه کشید بیرون تا بالاخره توی سرویس مثلاً تموم شد. یول

حالا باز خدا رو شکر که بیست میشم .نیشخندنیشخندنیشخند سرجلسه یه سؤالی رو نصفه اما اشتباه نوشته بودم که به خانم ف.ز گفتم میشه راهنمایی کنید گفت نمی دونم شکلو چپه دیدی یا نور اینجا بده... منم فهمیدم که اشتباه نوشتم و سریعاً تا قبل اینکه برگه هارو بگیرن درستش کردم.

امتحان بعدیم ریاضیه . البته فردا تعطیلم.و امروز یه کمی استراحت می کنم. قرار بود که امروز برم خونه مرضیه اینا تا پسر داییش بهمون عربی یاد بده اما پدر جان اجازه نداد و من خیلیییی ضایع شدم.لبخندلبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد