khatere haye man

این روزا

1392/9/16 16:02
نویسنده : nafi3
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز دانشجو مبارک چشمک

خیلی خوشحالم چون این اولین باریه که روز دانشجو رو بهم تبریک گفتن عینکلبخند

اسمم رو واسه راهیان نور نوشتم با چند تا از دوستام می ریم انشاا... لبخند با قطار میبرن خطرش از

اتوبوس کم ترهلبخندکسایی که رفتن خیلی تعریف می کنن دوست دارم خودم برم ببینم به نظرم لازمه

دهه اول بهمن می برن.

تحقیق میکرو تقریبا تموم شده بود همین که می خواستم تکمیلش کنم کامپی دیگه بالا نیومدکلافه و

تو فلش هم ازش نداشتم و همه رو از اول درست کردمگریهناراحت

فردا آقای رائفی پور تو دانشکده مون سخنرانی دارن با موضوع دانشجوی منتظر انشاا... میرملبخند

از این به بعد سعی می کنم پست سوتی ها رو آپ کنمخنده

فعلا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه¤●*♥.•*... زويشا ...*•.♥*●¤
26 آذر 92 1:45
بهترين سفريه كه قسمتت شده ايشالله كربلا مكه ...... آپم با مدارك آتش نشاني
nafi3
پاسخ
آره خیلی دوس دارم برم مرسی اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد