khatere haye man

امتحان بددددددددددد

1390/10/21 17:57
نویسنده : nafi3
192 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز امتحان ریاضی داشتم با خودم می گفتم که این یکیو حتماً حتماً 20 میشم اما بعد از دادن برگه ها فهمیدم که بدترین امتحانم و دادم . توی مدرسه و توی سرویس با اون آهنگ غمگین که راننده گذاشته بود خودم و کنترل کردم اما همین که رسیدم خونه رفتم تو اتاق و کلی گریه کردم . دقیقاً مثه امتحان ریاضی سال پیش ترم اول.گریهگریهگریه

 جالب اینجا بود که بعد امتحان می دونستم چی میشه جواب سؤاله اما سر جلسه هیچی به ذهنم نمی رسید .این بیشتر ناراحتم می کرد.تازه نمی دونم چرا بعضی از بچه ها اینقدر سریع برگشون رو میدن اما من دیروز یه خورده وقت کم آوردم .وقت تمام

 دیگه نمی دونم ،این روزا میگذره و حتماً در آینده به این روزام میخندم. فردا امتحان عربی دارم بعد امتحان بازم برمی گردم.ناراحتناراحتناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد