khatere haye man

سلام دوباره بعد قرن ها

1392/8/11 10:05
نویسنده : nafi3
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین من زیست گیاهی فردوسی مشهد قبول شدم خیلیییی خوشحالم اصلا باورم نمیشد عینک

دوتا دوست پیدا کردم : مریم و زهرا  قلب      دانشکده علوم هستیمچشمک

دانشگاه خیلی خوبه با فضای کاملا متفاوتلبخند مخصوصا قسمت سایت دانشکدهنیشخند

روزای اول هیچ جارو بلد نبودم و تو دانشکده گم می شدم نیشخندالان یکم بهتر شدم چشم

بیشتر واحدهامون با جانوری ها و سلولی ها یکیه فقط بعضی هاش فرق داره از خود راضی

انگار نسل پسرا منقرض شده گرایش ما که اصلا پسر ندارهخمیازه

ولی تو کلاسای مشترک پسرا هم هستننیشخند

هر روز کلی راه می ریم تا سلف و بر می گردیم خیلی سخته منتظر

تریا هم  برای وقتای بی کاری خوبه این بین اگه وقت بشه یکمی هم درس می خونیمچشمنیشخند

پنج شنبه رفتیم نمایشگاه کتاب چندتا کتاب روان شناسی خریدم که یکیشو بیشتر به خاطر عکس زرافه ی روش خریدمخندهآخه من عاشق زرافه امقلبو بهش ارادت خاصی دارمقهقهه

فعلا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد