khatere haye man

امتحان زمین شناسی

1390/10/13 12:57
نویسنده : nafi3
227 بازدید
اشتراک گذاری

 خدا رو شکر امتحان آمارم و خوب دادم اما یه اشتباه کوچولو دارم اینکه کلید نمودار ساقه و برگ و نذاشتم خیلی بد شد آخه بلد بودم و یادم رفت .امروز هم که امتحان زمین داشتم خیلی افتضاح نبود اما بیست نمیشم دیشب فقط فصل چهار و یه کمی از دو رو خونده بودم و فصل سه و یک هنوز مونده بود به خاطر همین از ساعت سه صبح بیدار شدم و تا ساعت 15/9 بالاخره تمومش کردم البته دیگه حالم داشت به هم می خورد .فردام امتحان زبان انگلیسی دارم ولی خیلی خوابم میاد و فکر کنم ساعت 6 شروع کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دختر عمه
15 دی 90 16:47

shm.Asisam khubiiiiiii
khateratet ro khundam kheili jaleb bood
moafagh bashi
rafti haram bara manam 2a kon
boooooooossssssss
BYE





مامان کوروش
6 بهمن 90 3:20
شلام شلام نفیسه جونم من الان دارم سکسکه می کنم و به مامانم گفتم برات پیغام بذاره. نگران نباش عزیزم این روزها می گذره و فقط همین خاطراتی که می نویسی باقی میمونه. ولی به نظر من روی نمره ی بیست زیاد حساس نباش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد