khatere haye man

روزانه

1391/2/20 19:46
نویسنده : nafi3
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز اولین امتحان ترم دوم رو دادم(آمار) باید بیست میشدم که در اثر بی دقتی اشتباه دارم ناراحتوبعد امتحان یه مقداری گریه کردم چون بارون هم میومد و حال می داد نیشخندفردا باید برم همایش زیست چون عکس اژدهای دریاییم رتبه آوردهniniweblog.comبا نگین و مرضیه ساعت ٨ اونجا قرار دارم خدا کنه بتونم برم  بعد از ظهر هم مهمونی دختر عمو جونهniniweblog.comکه شاید بابام بره مأموریت و خودمون بریم باغ.

نی نی یگانه اینا هم خدا رو شکر به دنیا اومدniniweblog.comواسمش حمیدرضاست .

راستی شنبه به سلامتی میریم اردو 166.gifگلمکان امیدوارم خوش بگذره

وخداکنه دبیرای خوبی باهامون بیان.

من مرضیه بیتا پریناز (شاید نیاد) مائده باهمیم و چون غذای اونجا زیاد جالب نیست قراره خودمون غذا ببریم   شکلکهای جالب و متنوع آرویناول مهلا و نجمه هم با ما بودن ولی اومدنشون کنسل شدقهرآخه چرا ؟

ودیگه اینکه امروز آخرین جلسه ای بود که فیزیک داشتیم و وقتی دلبر داشت میگفت انشاا... هر جا هستید موفق و خوش بخت باشین واگه بدی دیدید به دل نگیرید  خیلیییییییییی ناراحت بودم که آخرین جلسه ست و این که چه زود گذشت www.smilehaa.org

فعلا"...

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عسل خانوم
22 اردیبهشت 91 11:38
چه حال گیری بدی به ما هم سر بزنننننن
پشمالو
24 اردیبهشت 91 23:28
آفرین خاطرات چند روز اخیر، خلاصه و مفید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد