khatere haye man

روز معلم

1391/2/11 18:46
نویسنده : nafi3
318 بازدید
اشتراک گذاری

فردا سه شنبه روز معلمه و به همین مناسبت امتحان شیمی رو کنسل کردیم . یادش بخیر سال پیس روز معلم به خانم ن و خانم آ دو تا رز قرمز خوشگلniniweblog.comدادم .

از همین جا از همه ی دبیرام که خیلی زحمت می کشن و با حوصله به من و دوستام چیزی یاد می دن تشکر می کنم niniweblog.com 

خیلی برام سخته وقتی میگی صندلی ها رو بچینید می خوام امتحان بگیرم

وقتی هنوز تموم نکردیم میگی برگه ها بالا و سریع از کلاس میری بیرون

وقتی میگی الان که دارم درس می دم سکوت کنید وقتی میگی بیا پای تخته و

این مسئله رو حل کن وقتی که میخوام برم بیرون و بهم اجازه نمی دی وقتی

که یه سؤالی رو بلدم ولی تو منو صدا نمی کنی و به یکی دیگه میگی بیاد حل

کنه وقتی دارم سر کلاس خودمو تو آینه نگاه می کنم و تو بهم اخم می کنی

وقتی هرجلسه کلید می کنی رو من و اولین نفر از من می پرسی وقتی نمره

های امتحانو بلند می خونی وقتی درس نمی خونیم و تو قهر می کنی و دیگه

درس نمیدی وقتی که امتحان میگیری و برگه هاشو یه ماه بعد میدی وقتی

میگی جلسه دیگه کل کتاب امتحان وقتی میگیم جلسه دیگه امتحان داریم و

میگی خوب اینم روش وقتی ...

نمی دونم چند سال دیگه هم این چیزا واسم سخته یا اینکه آرزو دارم

هرکدومشون یه بار دیگه اتفاق بیفته

یه باردیگه بگی برگه هاتون رو در بیارید یه بار دیگه اسممو از روی دفتر نمره صدا

کنی و بگی بیا پای تخته یه بار دیگه بهم اخم کنی یه بار دیگه نمره چهاردمو

بلند بخونی یه بار دیگه از کلاس بری بیرون و من بدوم دنبالت و برگمو بهت بدم ...

این ها که الان واسم سخته چند ساله دیگه آرزوشونو دارم اما اگه باروی خوش

و خندان وارد کلاس شدناتو نبینم یا با حوصله توضیح دادن هاتو یا وقتی زنگ

تفریح وامیستی تا جواب سؤالم تموم بشه یا  روز بعد از اینکه باهامون قهر

کردی میای و به روی خودت نمیاری و مهربون تر از قبل درس رو شروع می

کنی ...جداشدن از اینارو چه جوری ...گریه

از خدا می خوام که خودش تو رو سلامت نگه داره و خودش جواب خوبی ها تو

بدهniniweblog.com niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کوروش ( زهره )
21 اردیبهشت 91 13:36
وای نفیسه جونم چقد قشنگ نوشتی خاطراتتو امروز عصر ایشالا می بیتمت.
یگی بلا
15 مرداد 91 15:33
سلامیییییییییییییییییییییی نفیسه به اطل بگو تو وبلاگش زیاد بنویسه


باشه یگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد