khatere haye man

این چند روز

1391/2/20 19:47
نویسنده : nafi3
317 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام من این روزا خیلی امتحان دارم اونم امتحانای معرفیاسترس که تا حالا هیچ کدومو خوب ندادم نمی دونم چرا موقع امتحان یادم نمیاد با اینکه خوندم  طبق معمول هم که با سرعت لاک پشت درس می خونم گریه 

نمیدونم چرا این طوریه ولی خیلی بده خیلی می طوله وقتی می بینم منم مثه بچه ها زود تموم نمی کنم خیلی ناراحت میشمافسوس

وقتی خانم ن  بعد از یه هفته و اندی از کربلا برگشت منو مرضیه اتاق دفتر داری بودیم که مرضیه عکساشو بده ، یهو دیدم اومد و با دبیرا روبوسی کرد و بعد منو مرضیه هم بلند شدیم من سلام کردم یهو خودش دستشو دراز کرد و با ما دست داد خجالت.(این مربوط به چند روز پیشه)

امروز زنگ ریاضی بچه ها یه مقداری می خندیدن که خانم ک مثه همیشه همه رو چسبوند و گفت مگه اومدین سالن سینما ؟خنده

ساعت بعدشم که ریاضی داشتیم خانم ک وقتی اومد پرسید بچه ها آمار آوردین ؟ همه با هم گفتیم ننننننههههههههه خیییییییر بعد گفت خیلی خوب پس کتابای آمارتون رو در بیارید ما که از خنده مردیمقهقهه اما خودش متوجه سوتیش نشدنیشخند

سوتی امروز خانم ف هم فرزندانگان به جای فرزندان بودنیشخند

یه بارم خانم ا به مقوا گفت مربا لبخند از این سوتی ها زیاد میده بعدشم میگه این دو تا ( من و بیتا ) حواسشو پرت میکنیم خیلی سعی کردم سر کلاسش جدی باشم اما چون خودش نمی دونم به چی میخنده همش خندم می گیره  قهقهه

راستی از 13به در مسخره امسال نگفتم که من تنها موندم خونه و بقیه با الهام و رویا و همسرش رفتن کوه. 13به در سال های قبل خیلی بهتر بود امسال بیشتر فامیل ها تهران بودن برا خوستگاری واسه عمو م.

این روزا ساعت تفریح آخر که طولانی تره و نیم ساعت هست به همراه بیتا مرضیه پریناز مائده مهلا نجمه شادی هانیه اینااااااااا بازم بگم؟ میریم دور هم بستنی می خوریم و بعدش چوب شو داخل خاک باغچه فرو می کنیم و بعد هم اگه دبییییر محترم اجازه بفرمایند و اگه ریا نباشه می ریم نماز فرشتهخانم د خوبه که خودش هم با بچه ها میره نماز نه مثه خانم ا که بعد از وضو گرفتن و رفتن به نماز خونه ، نماز نخونده بگه بیاید کلاس کلافه

 این گل تقدیم به دوستام :

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد