khatere haye man

امتحان زیست کنسل

1391/2/20 19:48
نویسنده : nafi3
299 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سر کلاس عربی مامانم اومد دنبالم و رفتیم دکتر پوست برا دستام قرار بود به ساعت آخر کلاس یعنی زنگ دینی برسم اما دکتر خیلی دیر اومد . ناراحت

بعدش هم رفتیم خونه ع.ف آش درست کرده بودند فردا امتحان زیست داشتیم اما مرضیه زنگ زد و گفت که امتحان کنسل شده و منم خیلی خوشحال شدم و سریع از فرصت استفاده کردم و اومدم اینترنت .نیشخند

البته فردا تاریخ میپرسه و باید بخونم. امتحانمون هم افتاد واسه یکشنبهگریه

 f

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ثمین
30 بهمن 90 18:21
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
پشمالو
24 اردیبهشت 91 23:39
سلامی دوباره،خیلی بدی اسمی از عنبر نصارا نیاوردی حالا سه شنبه سر امتحان تاریخ دعوات می کنم
پشمالو
24 اردیبهشت 91 23:44
خیلی بدی از عنبر نصارا چیزی نگفتی حالا سه شنبه سر امتحان تاریخ باهات دعوا می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد