khatere haye man

روزانه

1391/5/4 16:35
نویسنده : nafi3
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روزه ونمازاتون قبول باشه

پنج شنبه بابام من و الهامو برد حوزه و بعد از اینکه رفتم تو الهام رفت تا بعدش بیاد دنبالم .

قدرت خدا هیچ کدوم از دوستامو ندیدم و مثه بچه آدم بدون اینکه با کسی حرف بزنم رفتم

نشستم تااینکه دفترچه سؤالای عمومی رو دادن عربی و ادبیاتش آسون بود رفتم سراغ زبان

گفتم خیلی بلدم کهبه سلامتی اینقدر کلماتش سخت بود که دو سه تا بیشتر نزدم فک کنم

بیشترش برا سال بعدم باشه دفترچه اختصاصی رو هم خیلی بلد نبودم چون خیلی هاش اصلا" به چشم

و گوشم نخورده بود با خودم گفتم زهی خیال باطل ، اینم از کنکور .

این روزا وقتی روزه ام اصلا" تشنه نمیشم ولی خیلی گرسنه میشم طوری که دم افطار در حد خود

کشی می خورم . ولی عیبی نداره فوقش اون 4کیلویی که لاغر شدم بر می گرده .

از فیلم های ماه رمضون فقط خداحافظ بچه رو می بینم.

روز دوشنبه بعد افطار با عمه و الهام تا ساعت 1 رفتیم استخرشکلکهای جالب آروین ارمغان که خیلی باحال

بود.کلاس کنکور رو به جای 2 تا 1ونیم هستیم که خیلی بهتره . تکیه کلامای دبیرای کنکورم رو میذارم تو

پست تکیه کلام .

فعلا" بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

پشمالو
4 مرداد 91 16:59
چی داشتی که 4 کیلوشو کم کنی حتما الان خیلی لاغر شدی بابا اینقدر درس نخون ضرر داره ها. کنکور خیلی سخت بود منم مثل تو دادم من حوزم دانشکده تربیت بدنی بود تو قاسم آباد تو هم همون جا بودی؟ تازه این کنکور آزاد بود سراسری رو چه کار کنیم؟؟؟!!!!


من دانشکده حقوق و زبانهای خارجی بودم تازه ما که هنوز هیچی نخوندیم طبیعیه که سخت باشه
یگی بلا
5 مرداد 91 0:40
نفیسه جون وبلاگت قشنگ
یگونه
5 مرداد 91 0:46
نفیسه مگه غرار نبود باهم خیلی بدیییییییییییی
پشمالو
9 مرداد 91 22:10
بچه مگه بیکاری انقدر طرح وبتو تغییر می دی برو درستو بخون راستی به بچه ها سلام رسوندی؟؟؟همشونو از طرف من ببوس نه راستی تو روبوسی دوست نداری فقط سلام برسون.فعلا باااااااای


آره رسوندم خوشم میاد اخلاقم خوب اومده دستت.هرچی من نمی خونم شنیدم تو در حال جویدن کتاب ها هستی
پشمالو
23 مرداد 91 11:27
منبع خبر هاتو عوض کن،کلاغتو عوض کن که بهت خبهای اشتب میده،بدبختانه هیچی نخوندم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد