khatere haye man

دیگه تموم شد

1391/5/2 15:57
نویسنده : nafi3
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  

آخیییییییییییییییییییییییییشششششش بلاخره تموم شد این امتحانا و اصلا" هم خوب نبود .www.smilehaa.org

واسه دینی وقت زیاد بود اما من پنج فصل اولو نخوندم و امتحان دادم .

فیزیکو تقریبا" تموم کردم . زبان فارسی رو همون لحظات آخر با کمک بیتا تموم کردم زیست رو با

اینکه شب تا صبح بیدار بودم سه تا فصلش موند .شیمی رو تا صبح بیدار موندم و تو مدرسه

تمومش کردم . واسه زبان هم که پنج روز وقتیده بودن خب باید هم تموم میشد.عربی دو درس اولو

تو مدرسه تند تند خوندم که نفهمیدم چی شد . ادبیاتم که سه چهار فصلو نخوندم و اما بدترین امتحان

که زمین لعنتی بود و ما یه روز وقت داشتیم با نه تا فصل سخت با یه دبیر خیلی خوب که فصلای

آخرو تا حالا نگاه نکرده بودم و در آخر هم با چهارتا فصل نخونده امتحانیدم و کم ترین نمره رو

میگیرم و معدلم هم که ... .ناراحت

خلاصه آرزو به دل موندم که یه روز بدون کتاب برم مدرسه و تو مدرسه هیچی نخونم نشد که نشد.نیشخند

راستی الآن که دارم مینویسم در همین حین هم خانم ک واسه فلشم زنگ زدن که دستشونه وهم

دوست قدیمی محدثه و خیلی خوشحالم کرد .

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عسل خانوم
30 خرداد 91 20:54
راستی کلاس چندومی
عسل خانوم
30 خرداد 91 20:56
تن تن به من سر میزنی ممنونتم
عسل خانوم
30 خرداد 91 20:57
من عین تو یه دوست داشتم که به هم زیاد سر می زدیم ولی یهو گم شد و من
عسل خانوم
30 خرداد 91 20:58
شما کجایی هستید
پشمالو
31 خرداد 91 10:31
مبارک باشه طرح وبتو عوض کردی خیلی ناز شده راستی فلشتم مبارکه بلاخره به دستت رسید؟>؟؟؟
پشمالو
2 تیر 91 15:43
وای نفیسه دارم میمیرم معدلم چند میشه. تا فردا فکر نکنم دووم بیارم؛ اگر فردا کارنامه ها رو می دادن میای دیگه نه؟؟؟؟؟
آبجی فاطمه دختر خاله ی نیاز
6 تیر 91 13:05
آخی دلم برات سوخت معدل هم هرچی شده آفرین
ثمین
18 دی 91 23:39
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد