khatere haye man

روزانه

1391/5/2 15:57
نویسنده : nafi3
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

من بعد از یک ماهی برگشتم آخه خونمون رو عوض کردیم و نتم قطع بود تازه وصلش کردم مرسی از دوستانی که واسم نظر گذاشتن . متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

این تابستون روزهای زوج کلاس کنکور دارم روز شنبه تا دوازده و دوشنبه و چهارشنبه تا دو .

خوب سخته ولی خدا کنه نتیجه بده .دبیرامون به جز دبیر شیمی همشون مرد هستن و واقعا" عالی

هستن .

روز پنجشنبه کنکور آزاد رو که آزمایشی شرکت کردم باید بدم البته خیلی مهم نیست ولی هرچی بلد

باشم می زنم .

کارنامه هم گرفتم با اینکه می دونستم خیلی بد دادم و نمرم خوب نمیشه وقتی کارنامه گرفتم خیلی ناراحت شدم شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا سازچون همین امسال که معدل خیلی مهمه ، معدلم بالای نوزده نشد (70/18) واین

همش به خاطر این بود که من خیلی کند درس می خوندم و و وقت کم میاوردم .ناراحت

تو کلاس کنکور بیتا ، پریناز ، نگین ، مهلا ، مهشید و مائده هستن اما مرضیه نیست چون از این مدرسه رفته و من هم خیلی ناراحتم امیدوارمهرجا که هست موفق باشه.

الآن هم باید کارت ورود به جلسه رو بگیرم با اینکه مهم نیست ولی آدم استرس میگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ملیکا
30 تیر 91 1:27
مامان ملیکا
30 تیر 91 1:27
موفق باشی عزیزم


مرسی ممنون
عطیه
30 تیر 91 23:13
پرنسسm
2 مرداد 91 15:14
آخي چه وب خوجملي داري ممنون اومدي و مرسي از نظر خوجملت


مرسی. خواهش می کنم
پشمالو
4 مرداد 91 9:38
سلام عزیزم می دونم الان کلاسی ولی امیدوارم این رو زود زود بخونی. وای این جا رو که خوندم می خواستم گریه کنم یک لحظه یاد اون روزا افتادم الان هم گریه دارم حسابی سعی کن همه ی خاطره های خوکشلتو بنویسی دوست دارم از همتون با خبر بشم به همه سلام برسون خیلی دوستون دارم


سلام عزیزم دلم برات تنگ شده اگه تونستی بیا مدرسه
پشمالو
4 مرداد 91 9:43
این یک ماه هیچی نخوندم واسم دعا کن بتونم خودم و به شما ها برسونم التماس دعا راستی شماره خونتون رو هم گم کردم وقت کردی یک زنگ بهم بزن به همه سلام برسون یک بوس هم از طرف من همه رو بکن


باشه عزیییییییییییییییزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد