khatere haye man

فعلاً بای

1391/6/6 19:25
نویسنده : nafi3
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید؟

من دوست دارم دندون پزشک بشم شاید محال باشه یا شایدم خیلی آسون الآن در حال حاضر محاله اما با تصمیمی که دارم احتمالاً آسون بشه . تا حالا هیچی نخوندم . وقتی دوستام میگن فلانی دوم و سوم رو تموم کرده میخوام خودمو بزنم . چون خیلی وقت از دست دادم و از تابستون فقط 14 روز مونده . آره 14 روز و من باورم نمیشه که چقدر زود گذشت . دوست دارم از این زمان باقی مونده نهایت استفاده رو ببرم و روزی 12 ساعت درس بخونم . خداااااااااااااااااا یعنی میشه ؟؟؟

شاید امروز روز آخریه که دارم مینویسم شایدم نه ( البته تا بعد کنکور ) اینطوری فکر کنم دیگه خودمم یادم بره که وبلاگی دارم .

اگه کسی این مطلب رو خوند لطفاً برام دعا کنهwww.smilehaa.org

 

چندتا عکس از چیزایی که دوستشون دارم :

این ساعت رو از قم سفارش دادم :

ساعت

چند تا ماژیک:

ماژیک

 

ماژیک

عروسک کوچولو :

نی نی

چند تا تابلو :

تابلو

بادبزن باب اسفنجی :

باب

و این :

این

ممنون و خداحافظ375327ndty9a3tca.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 19:15
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
نسترن(مامان نیروانا)
8 شهریور 91 22:19
انشاا...موفق باشی عزیزمخصوصی داری گلم


مرسییییییی
باران قلنبه
9 شهریور 91 14:17
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
asal
28 شهریور 91 15:21
چه دنیای قشنگی داری.فقط چرا وبالگ را زود به زود بروز نمیکنی؟دوست دارم هر روز مطالبت را بخونم.
❤ ساحل❤
9 دی 91 12:50
باشه عزیزم حتما ایشالا که قبول شه بای منم
عطیه
10 دی 91 17:55
مامان علی خوشتیپ
11 دی 91 15:17
سلام عزیزم.ممنون اومدی وبمون.چقدر وبلاگت شاد و خوشگله...
وای عکس چیزایی که گذاشتی خیلی خوشگلن.منم خیلی خوشم اومد ازشون
ایشاالله تو کنکور هم موفق میشی و یه روزی بیام برای چک کردن دندونام پیشت


ممنون خدانکنه دندوناتون خراب شه




Windysmith
12 دی 91 19:38
خصوصيتو چك كن
پرهام
13 دی 91 18:56
خاله شما چه چیزای رنگوروانگی دوست داری؟ ممنون خاله بهمون سر زدین
مریم--------❤
19 دی 91 14:18
سلام خوبی؟ من مریمم دوم راهنماییوبلاگت خیلی خوشگله خوشحال میشم با هم دوست شیم
مریم--------❤
19 دی 91 14:23
خیلی خوشگلهمنم عاشق این جور چیزا راستی گفتی که دوستات گفتن2یا3بار خوندیم..... من تو یه کتاب خوندم از هیچی کس درباره این که چه قدر خونده نپرس....موجب استرس میشه
مامان آنیل
15 بهمن 91 17:12
وبلاگتون خیلی بامزه ست. ارامش هم داره من لینکتون کردم



آدرستون رو دوباره بدین لطفا مرسی
مامان سارا
19 فروردین 92 9:56
خوشگلن منم دوستشون دارم


مرسی
مامان سارا
19 فروردین 92 9:57
لینکت کردم با عنوان نفیسه و خاطره هاش

منم لینکتون میکنم با اجازه
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
6 اردیبهشت 92 4:17
横切るキリン ブログパーツ اين كد رو بذار تو تنظيمات وبلاگت شگفت زده ميشي
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
17 اردیبهشت 92 23:18
امتحانات كي شروع ميشه.؟؟؟؟؟؟؟ براي ما از 16 شروع شده
hojjat
6 خرداد 92 17:14
سلام دوست عزيز وبلاگ جالبي داريد خيلي خوشم اومد!!!! يه پيشنهاد داشتم: اگه ميشه لطفا منو با نام ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥ لينك كنيد و بگيد با چه اسمي لينكتان كنم يا در حاشيه وبلاگم قسمت تبادل لينک،لينک خود را ثبت کنيد. (راستي آمار بازديد وبلاگ من هم كم نيست!!) اگه بنر هم داري با تبادل بنر هم موافقم اينجوري هم آمارمن زياد ميشه و هم تو(اگه تبادل بنر ميکني بنر منو تو وبلاگت بذارو بهم خبر بده تا منم بنرتو رو تو وبلاگم قرار بدم اينم کدش: زود خبر بده كه منتظرم... راستي پيج وبلاگم 3 هست خيلي ممنون@@
پشمالو
29 تیر 92 9:35
سلام بابا کجایی‌؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا
4 مرداد 92 19:52
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید خواهش میکنم رای بدید. فقط عکسشو ببیند اگه ارزششو داشت رای بدید
پشمالو
6 شهریور 92 9:43
سلام عزیزم
ممنون از این که دیروز زحمت کشیدین و تشریف آوردید
یه چیزی : هر کدوم از بچه ها رو که دیدی بگو تاریخ 4/4/94 ساعت 10 صبح جلوی مدرسه باشن .باشه؟ خوبه؟


خواهش میکنم عزیزم . آره تاریخش خیلی خوبه .
شبنم
16 شهریور 92 13:38
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به khatere haye man می باشد